Mzdový a HR portál

Vitajte v „doculess“ ére s Grant Thornton!

s1.png (188 KB)

GT doculess je viac než len paperless – predstavuje digitalizáciu a automatizáciu mzdových a HR procesov našich klientov. Neznamená len menej papiera, ale aj efektívnejšie, bezpečnejšie a rýchlejšie spracovanie dát, bez nutnosti pracovať s tradičnými dokumentmi či tlačenými formulármi. Všetky tieto výhody je možné dosiahnuť s našim online mzdovým a HR portálom určeným pre všetkých našich klientov.

GT SENSE Payroll Portal nie je luxus, ale štandard. Je to efektívny spôsob spolupráce s našimi klientami a ich zamestnancami.

s2.jpg (94 KB)

GT SENSE Payroll Portal predstavuje samoobslužný portál pre zamestnancov a HR oddelenie v bezpečnom a užívateľsky prívetivom online prostredí. Zahŕňa mnohé funkcie, akými sú najmä elektronické doručovanie výplatných pások zamestnancom, automatizácia ročného zúčtovania dane, evidencia pracovného času, elektronické archivovanie dokumentov a systém dvojfaktorovej autentifikácie pre vyššiu bezpečnosť. Portál teda plne podporuje bezpapierové riešenie a prispieva k zjednodušeniu administratívy.

Hlavné funkcie GT SENSE Payroll Portal

  • Online účet pre každého zamestnanca
  • Evidencia osobných údajov o zamestnancoch
  • Elektronická distribúcia mzdových dokumentov zamestnancom
  • Archivácia mzdových a HR dokumentov
  • Spracovanie ročných zúčtovaní dane (Modul - Žiadosti)
  • Online evidencia pracovného času (Modul - Dochádzka)

Hlavné výhody GT SENSE Payroll Portal

s3.png (18 KB)

Rýchlejšia a prehľadnejšia komunikácia:
Všetko na jednom mieste a bez potreby tlačených materiálov, s možnosťou sledovania zmien a zásahov do údajov v reálnom čase

Efektívny schvaľovací proces

    s4.png (16 KB)

    Šetrenie času a zdrojov:
    Okamžitý prístup zamestnancov k výplatným páskam

    Úspora dodatočných nákladov zamestnávateľa na opätovné zasielanie mzdových dokumentov zamestnancovi

    Automatizácia znižujúca časovú náročnosť a papierovanie

    Archív HR dokumentov na jednom mieste (pracovné zmluvy, ročné zúčtovania dane, potvrdenia o príjme)

    s5.png (16 KB)

    Eliminácia potenciálnych chýb:
    Vďaka inteligentnej kontrole údajov dochádza k minimalizácií rizika vzniku chýb

    s6.png (14 KB)

    Bezpečnosť dát:
    Prihlásenie do online portálu prostredníctvom webovej stránky alebo mobilnej aplikácie zabezpečené dvojfaktorovou autentifikáciou zaisťuje, že prístup majú len oprávnené osoby

     gt-vizual-requests-002.jpg (387 KB)

    SENSE modul – Žiadosti

    Tento modul je základnou súčasťou GT SENSE Payroll Portal a je automaticky dostupný pre každého klienta bez ďalších poplatkov za jeho používanie.

    Hlavné funkcie

    • Umožňuje používateľom podávať rôzne žiadosti týkajúce sa personálnych údajov zamestnanca (napr. zmena priezviska, adresa trvalého pobytu a pod.)
    • Kľúčovou funkciou modulu je podanie elektronickej žiadosti o ročné zúčtovanie dane vrátane všetkých povinných dokumentov a príloh zo strany zamestnanca
    • Doručovanie výstupných elektronických dokumentov (potvrdenie o príjme, dokument ročného zúčtovania dane, potvrdenie o zaplatení dane pre účely poukázania podielu zaplatenej dane) priamo do zamestnaneckého konta vytvoreného na portáli

    Výhody

    • Online formulár žiadosti o vykonanie ročného zúčtovania dane
    • Notifikačný systém pre zamestnancov a HR manažérov
    • Efektívna komunikácia v rámci schvaľovacieho procesu
    • Zabezpečenie súladu s legislatívnymi požiadavkami
    • Bezpečný a rýchly prístup k výstupným dokumentom

    s7.jpg (57 KB)

    SENSE modul - Dochádzka

    Tento modul predstavuje jednoduchý spôsob vedenia dochádzky v súlade so Zákonníkom práce SR prostredníctvom online nástroja a je tiež súčasťou GT SENSE Payroll Portal. Tento modul predstavuje ideálne riešenie pre zamestnávateľov s 1–30 zamestnancami. Ponúka významnú časovú úsporu a automatizáciu mzdových údajov potrebných na spracovanie miezd.

    Hlavné funkcie

    • Online evidencia pracovného času
    • Odmeňovanie a správa benefitov
    • Riadenie pracovného času: nadčasy, plánovanie zmien a neprítomnosti
    • Online schvaľovanie dochádzky zodpovednou osobou/HR manažérom
    • Archív dokumentov v jednom systéme
    • Priame prepojenie so mzdovým softvérom zabezpečuje bezchybnú výmenu údajov

    Výhody

    • Správa osobných zložiek zamestnancov
    • Sledovanie dochádzky, ceny práce, reporting
    • Jednoduchá evidencia dochádzky prostredníctvom online nástroja
    • Automatizácia podkladov pre spracovanie miezd
    • Zefektívnenie procesov a kontrol
    • Bezpečná výmena informácií medzi používateľmi